Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Velvet nail art. Ποτέ πια νυχάκια που κρυώνουν :P


   Nail art με υφές, η νέα τάση. Κάποιες τις ξετρελαίνει, κάποιες φρικάρουν. Εγώ ήμουν αναποφάσιστη οπότε όφειλα να το δοκιμάσω και να αποφασίσω. Το δοκίμασα και το αγάπησα! Δυστυχώς δεν είναι ό,τι καλύτερο για κάποια που τη μισή μέρα πλατσουρίζει στα νερά όπως εγώ, οπότε τη δεύτερη μέρα τα νυχάκια μου ήταν ελαφρώς τσουρομαδημένα. Τα έφτιαξα όμως και στη φιλενάδα μου που συμπεριφέρεται πιο φυσιολογικά (δηλαδή δεν πλένει τα χέρια της επειδή έπιασε το κινητό της :P) και της κράτησαν μία εβδομάδα. Πάντως έχουν πολύ πλάκα βρεγμένα, μοιάζουν σαν μικροσκοπικά ζωάκια!
   Το velvet στην ουσία είναι μια σκόνη που κολλάει επάνω στο μανό και του δίνει αυτή την υφή. Δείτε το  tutorial και στο τέλος του ποστ θα σας πω από που πήρα τα υλικά.


(Καλέ μην κολλάς τη μούρη στην οθόνη, κάνε κλικ να μεγαλώσει!)  

   To velvet πρώτη φορά το είδα πριν λίγους μήνες απο την Ciaté, αλλά δεν τρελάθηκα να δώσω 19 δολάρια για κάτι τέτοιο :P  Οπότε έκανα υπομονή να βγει κάτι πιο οικονομικό. Πλέον, εταιρίες όπως η TommyG για παράδειγμα, φέρνουν σχετικά σύντομα και στην Ελλάδα, κάθε καινοτομία, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση το έχουν καθυστερήσει.
   Έτσι στράφηκα και πάλι στο εξωτερικό και ανακάλυψα το site http://www.bornprettystore.com. Έχει έδρα την Κίνα και όπως τα περισσότερα κινέζικα  sites έχει δωρεάν μεταφορικά. Η σελίδα που θα βρείτε το υλικό είναι αυτή. Το κάθε βαζάκι στοιχίζει 5,80 δολάρια (περίπου 4,40 ευρώ). Πλήρωσα μέσω paypal και έλαβα την παραγγελία μου μετά απο 7-8 μέρες.
   Το υλικό στα βαζάκια με το διάφανο καπάκι είναι κάπως πιο ποιοτικό από ότι σε αυτά με το άσπρο. Είναι πιο λεπτή η σκόνη και κατά τη γνώμη μου το αποτέλεσμα είναι καλύτερο. Το δικό μου είναι το μωβ, δεν έχω ιδέα γιατί βγήκε μπλε στις φωτογραφίες του tutorial! Επίσης οφείλω να σας πω πως κατά την εφαρμογή πήγε το φτέρνισμα σύννεφο (τρομερή σπατάλη προϊόντος αν δεν προλάβεις να στρίψεις το κεφάλι, χαχαχα) οπότε αν έχετε καμιά αλλεργία, ξεχάστε το, ή βάλτε μάσκα!

Αυτά για την ώρα, έ-ε-έρχονται χριστουγεννιάτικα σχεδιάκια!  See you soon!

2 σχόλια:

ℳata είπε...

λολ για τιτλο κ λεζαντα χαχαχαχα

Ελένη είπε...

Χαχαχαχαχαχα ώρες ώρες απορώ κι εγώ πως μου 'ρχονται!

Views